Zwroty, wymiana i reklamacje
ZWROTY:
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony Towar w terminie do 14 dni od momentu jego otrzymania bez podawania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.). Proces zwrotu takich produktów odbywa się zgodnie z procedurą przedstawioną w Regulaminie - Regulamin
Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy, powiadom nas o tym przed upływem 14 dni od momentu otrzymania zamówienia - napisz nam maila na adres info@doghill.pl informując o chęci zwrotu zakupionego towaru.
Pamiętaj, że zwracany Towar musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania oraz musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu oraz wypełnionym i podpisanym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży (formularz jest tu: Formularz zwrotu 14dni )
Należy właściwie zabezpieczyć zwracane produkty na czas transportu. Do koperty dołącz formularz zwrotu i wyślij paczkę do nas na adres: DogHill / ST Piotr Marjański, ul.Rtm. Witolda Pileckiego 3/42, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Konsument. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysłanych na koszt odbiorcy.
Zwrot płatności zostanie zrealizowany na wskazane konto bankowe w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki.
Musisz jednak pamiętać, że produkty spersonalizowane według życzeń Kupującego, które zostały wyprodukowane według specyfikacji Kupującego lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, nie podlegają zwrotom i wymianie, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż (Ustawą o Prawach Konsumenta, Dz.U. 2014 poz 827 art.38).
WYMIANA:
Na wymianę produktów masz 14 dni od dnia odebrania zamówienia.
Napisz nam maila na adres info@doghill.pl o chęci wymiany towaru. Koniecznie podaj nr zamówienia oraz rzecz, na którą chcesz wymienić zakupiony wcześniej towar.
Pamiętaj, że towar musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania oraz musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu oraz wypełnionym i podpisanym Formularzem wymiany (formularz jest tu: Formularz wymiany produktu DogHill )
Wymiana towaru wiąże się z dodatkowym czasem realizacji nowych produktów, gdyż wszystko szyjemy na zamówienie i prawie nie posiadamy stanu magazynowego. O postępach wymiany zostaniesz poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi przez Ciebie w Formularzu wymiany.
Musisz jednak pamiętać, że produkty spersonalizowane według życzeń Kupującego, które zostały wyprodukowane według specyfikacji Kupującego lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, nie podlegają zwrotom i wymianie, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż (Ustawą o Prawach Konsumenta, Dz.U. 2014 poz 827 art.38).
REKLAMACJE:
W przypadku niezgodności Towaru z Umową niezwłocznie skontaktuj się z nami poprzez wysłanie e-maila na adres: info@doghill.pl wraz z opisem reklamowanego Towaru i jego niezgodności z Umową.
Jeżeli zakupiony produkt ma wady, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Zapewniamy, że w przypadku stwierdzenia wad rzeczy sprzedanej, dołożymy wszelkich starań, aby sprostać pokładanemu w nas zaufaniu. Podstawa i zakres odpowiedzialności za wady towaru zawarte są w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
Reklamację możesz złożyć przesyłając wadliwą rzecz, dowód jej zakupu oraz Zgłoszenie reklamacji z opisem reklamowanego Towaru i jego niezgodności z Umową na adres: DogHill / ST Piotr Marjański, ul.Rtm. Witolda Pileckiego 3/42, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki
Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej wskazane jest, aby Zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu,
- datę nabycia towaru,
- rodzaj reklamowanego towaru,
- dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
- Twoje żądanie, a także preferowany przez Ciebie sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej, SMS lub inny wskazany sposób).
- dowód zakupu
Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w przesyłce. Prosimy, aby reklamowany towar był czysty i suchy.
Twoją reklamację rozpatrzymy i ustosunkujemy się do niej nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi przez Ciebie w zgłoszeniu reklamacji.
Okres gwarancji:
Wszystkie oferowane w naszym sklepie produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją. A po tym czasie proponujemy serwis pogwarancyjny.
Jeśli zauważysz wadę – skontaktuj się z nami. Wyślij maila na adres info@doghill.pl i opisz sytuację.
Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie - Regulamin
Pozostałe pytania:
W razie dodatkowych pytań dotyczących zwrotu i reklamacji zamówień prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres info@doghill.pl