Zwroty i reklamacje

                                                 Zwroty,   wymiana  i  reklamacje

 

ZWROTY:


Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony  Towar  w terminie do 14 dni od momentu  jego otrzymania  bez podawania jakiejkolwiek  przyczyny zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.). Proces zwrotu takich produktów odbywa się zgodnie z procedurą przedstawioną  w  Regulaminie -  Regulamin

Jeśli zdecydujesz się  odstąpić od umowy,  powiadom nas o tym przed upływem 14 dni od momentu  otrzymania  zamówienia -  napisz  nam  maila na adres  info@doghill.pl  informując o chęci zwrotu zakupionego towaru.

Pamiętaj, że zwracany Towar musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania oraz musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu oraz wypełnionym  i  podpisanym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży  (formularz jest tu: Formularz zwrotu 14dni )

Należy właściwie zabezpieczyć zwracane produkty na czas transportu. Do koperty dołącz formularz zwrotu i wyślij paczkę  do nas na adres:  DogHill / ST Piotr Marjański, ul.Rtm. Witolda Pileckiego 3/42,  05-101 Nowy Dwór Mazowiecki

Koszty  przesyłki zwrotnej  ponosi Konsument. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysłanych na koszt odbiorcy.

Zwrot płatności zostanie zrealizowany  na wskazane  konto bankowe  w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki.

Musisz jednak pamiętać, że produkty spersonalizowane według życzeń Kupującego, które zostały wyprodukowane według specyfikacji Kupującego  lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, nie podlegają zwrotom i wymianie, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż (Ustawą o Prawach Konsumenta, Dz.U. 2014 poz 827 art.38).

 

WYMIANA:

Na wymianę  produktów  masz  14 dni od dnia odebrania zamówienia.

Napisz  nam  maila na adres  info@doghill.pl  o chęci wymiany towaru. Koniecznie podaj nr zamówienia oraz rzecz, na którą chcesz wymienić zakupiony wcześniej towar.

Pamiętaj, że towar musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić  śladów używania oraz musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu oraz wypełnionym  i  podpisanym Formularzem wymiany   (formularz jest tu: Formularz wymiany produktu DogHill )

Wymiana towaru  wiąże się z dodatkowym czasem realizacji nowych produktów, gdyż wszystko  szyjemy na zamówienie i prawie nie posiadamy stanu  magazynowego.  O postępach  wymiany  zostaniesz poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi przez Ciebie w Formularzu  wymiany.

Musisz jednak pamiętać, że produkty spersonalizowane według życzeń Kupującego, które zostały wyprodukowane według specyfikacji Kupującego  lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, nie podlegają zwrotom i wymianie, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż (Ustawą o Prawach Konsumenta, Dz.U. 2014 poz 827 art.38).

 

REKLAMACJE:

W przypadku niezgodności Towaru z Umową  niezwłocznie skontaktuj  się z nami  poprzez wysłanie e-maila na adres: info@doghill.pl  wraz z opisem reklamowanego Towaru i jego niezgodności z Umową.

Jeżeli zakupiony  produkt  ma wady, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Zapewniamy, że w przypadku stwierdzenia  wad rzeczy sprzedanej, dołożymy wszelkich starań, aby sprostać pokładanemu w nas zaufaniu. Podstawa i zakres odpowiedzialności za wady towaru zawarte są w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

Reklamację możesz złożyć   przesyłając wadliwą rzecz, dowód jej zakupu oraz  Zgłoszenie  reklamacji z  opisem reklamowanego Towaru i jego niezgodności z Umową  na adres:  DogHill / ST Piotr Marjański, ul.Rtm. Witolda Pileckiego 3/42,  05-101 Nowy Dwór Mazowiecki

Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej  wskazane jest, aby Zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności:

  •  imię i nazwisko,
  •  adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu,
  •  datę nabycia towaru,
  •  rodzaj reklamowanego towaru,
  •  dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
  •  Twoje żądanie, a także preferowany przez Ciebie sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej, SMS lub inny wskazany sposób).
  • dowód zakupu

Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w przesyłce. Prosimy, aby reklamowany towar był czysty i suchy.

Twoją reklamację rozpatrzymy i ustosunkujemy się do niej nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi przez Ciebie w zgłoszeniu reklamacji.

 

Okres gwarancji:
Wszystkie oferowane w naszym sklepie produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją. A po tym czasie proponujemy serwis pogwarancyjny.

Jeśli zauważysz wadę – skontaktuj się z nami. Wyślij maila na adres info@doghill.pl  i opisz sytuację.

Więcej informacji znajdziesz w  Regulaminie - Regulamin

 

Pozostałe pytania:
W razie  dodatkowych  pytań   dotyczących  zwrotu  i  reklamacji  zamówień  prosimy o wysłanie  wiadomości e-mail na adres info@doghill.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl