Sklep internetowy DogHill udostępnia następujące formy płatności za zamówienie:
Bezpośredni przelew na konto bankowe PKO Bank Polski S.A.
85 1020 1026 0000 1402 0386 3297 DogHill / ST Piotr Marjański,
ul.Rtm. Witolda Pileckiego 3/42 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
Płatność elektroniczna i płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
Płatność elektroniczna i płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayPal (paypal.com) - tymczasowo zawieszona
Waluty: Za zamówienie można zapłacić w dwóch walutach – PLN i EUR. Jeśli chcesz sfinalizować zamówienie w EUR prosimy o kontakt pod adresem info@doghill.pl
Pozostałe pytania: W razie dodatkowych pytań dotyczących form płatności prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adresinfo@doghill.pl
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.